Kontaktopplysninger

Henvendelser til Tariffnemnda rettes til nemndas sekretariat. Det er flere måter å komme i kontakt med sekretariatet på. 

Send brev og dokumenter til oss digitalt

Henvendelser som skal behandles av Tariffnemnda, kan sendes via eDialog. Dette er en tjeneste som gjør at du trygt kan sende oss brev og dokumenter digitalt. Du logger deg på via ID-porten (MinID, BankID med mer).

Send brev eller dokumenter til Tariffnemnda via eDialog her.

  • Velg om du er privatperson eller virksomhet
    • Dersom du er en virksomhet, skriver du inn ditt organisasjonsnummer og trykk «Hent info»
    • Dersom du er en privatperson, fyller du inn informasjonen manuelt
  • Tittel: Hvilket dokument du sender og gjerne saksnummer om det er kjent
  • Kommentar: Her kan du skrive hva saken gjelder, dine kommentarer til et tidligere brev, eller eventuelt gi en beskrivelse av det du legger ved som vedlegg
  • Kryss av «Ja» eller «Nei» på om henvendelsen inneholder sensitive personopplysninger
  • Last opp eventuelle dokumenter
  • Klikk på «Send sikkert til Sekretariatet for nemndene» 
  • Du får en kvittering med referansenummer på e-post

Vi foretrekker at dokumenter sendes inn til oss i pdf-format, men du kan også sende inn dokumenter i doc, xls, png, jpeg, tiff, xml eller text-format .

- For word-dokument velger du «Lagre som» og deretter filtype PDF.
- LibreOffice og OpenOffice har en egen knapp på verktøylinja som heter «Eksporter til PDF».

Ja, det kan du. Vi anbefaler likevel at du bruker eDialog ettersom e-post ikke er noen sikker kanal for sensitive opplysninger.

Vår e-postadresse er post@nemndene.no.

Når du får digital post fra Tariffnemnda

Har du fått en SMS eller e-post med varsel om post fra Tariffnemnda? Da har vi sendt et brev til din digitale postkasse.

Du laster ned brevet (PDF) fra meldingsboksen din i Altinn. Den digitale postkassen er en sikker løsning for å motta og oppbevare viktig post fra det offentlige digitalt. Over 500 statlige virksomheter og kommuner sender brev digitalt i dag.

Logg inn på din digitale postkasse i Altinn her.

Trenger du hjelp til innlogging, navigering, delegering eller annet knyttet til bruk av Altinn, kan du kontakte Altinn brukerservice: www.altinn.no/hjelp/ eller ringe telefonnummer 75 00 60 00.

Har du spørsmål om digital post fra Tariffnemnda kan du ringe Arbeidstilsynets sentralbord på telefonnummer 73 19 97 00 (tastevalg 2). Åpningstider for sentralbordet er hverdager kl. 08:00-15:00.

Postadresse

Tariffnemnda
Postboks 4720 Torgarden
7468 Trondheim

Telefon

Arbeidstilsynets sentralbord: 73 19 97 00
Åpningstider: 08:00 - 15:00

Kontaktpersoner i Sekretariatet er Helene Nødset Lang og Nina Nordhus Hermansen.